Friday, January 18, 2008

Skype - connecting people!

Jeg er DAUtrøtt! Klokken er halv tre.
Jeg snakket med Ane i 2 timer:) smiil*
(og med Adeli, Nautvik og Hanne:)
Mobilen min er død. Tror jeg da.
Det er trist i grunn. Jeg kan sende meldinger, men ikke få. Hva er gleden da, hæ?
Nå er jeg "stuck" med den gamle Nokiaen på 15 cm. wohoo! party!*
Jeg har ødelagt hele musematten ved å tegne på den med sprittusj, kremt*
Sene nattestider påvirker min kreative sans!
dvs: jeg har tegnet piler gjennom hodene på de folkene som faktisk ER på musematten...
Høhø* pappa blir ikke blid;)
Jeg må gå på badet! Før jeg dør!
God natt alle folk!



(Off! Hva kan man si? hæ?..hehe:)

5 comments:

Anonymous said...

haha=D du e sååå søøøt på d bilde<3 <3..tihi..
*kjærleik* til deg, min kjære ven;D

Anonymous said...

Neimenn marte då... Først så klarte du å ha en mobil i maaange år, men så bare ødelegger du den ene etter den andre... :o
3. mobilen du har ødelagt i år eller?! hehe!
Veldig bra av dåkkar i volleyball turneringen altså... Må være ganske deilig å slippe en hel skoledag!?
Kjempe glad i deg! See you in the math i morgo!

Josephine Baker said...

HAHA!! Duh e ikkje klokk! =)
Neialtså.. Den nokia telefonen var jo bare smashing.. skjønner godt at du er lei av den.. HAHA!
Okei.. skjønner meg ikkje på skype..har lastet det ned.. men skjønner ingenting.. HAHA! Tror eg trenger hjelp! *kremt* men altså.. eg e jo faktisk ganske teknisk då! =)=)
LU<3<3

Anonymous said...

undra på ka du skulle med redningsvest under setet når turen frå bergen te trondheim går over tørre landet?

Anonymous said...

Ja, sannsynligvis sa det er