Friday, August 3, 2007

The Sorryblog

Godtfolk! Da melder godeste Marte sin ankomst på dataen igjen. Og med en spådom om flere blogger i løpet av neste måned (fantastisk!!! klappklappklapp*)
Min "quality-time" med dataen har de siste ukene/månedene vært knapp, og jeg har måttet nøye meg med å stå i venteliste.
Etter at Stine(søster) kom hjem fra Trondheim med sin dataavhengighet, i tillegg til å ha blitt "Facebook"medlem- var tiden på dataen knapp.
Hver gang jeg kremtet, og i smug og forsvant mot dataen og sa jeg skulle noe viktig hoppet folk opp fra sofaen og kom løpende og sa at det de skulle var MYE viktigere (les:pappa).
Derfor har bloggen stått stille en god stund.. Det hjalp heller ikke på at da vi en dag skulle skru på den såkalte "Familie-dataen" stod skjermen stille og intet dukket opp.. Svart og atter svart. Pappa begynte febrilsk å vifte med armene og si at vi hadde ødelagt dataen, men etter å ha oppfostret to rappkjeftede jentunger (det var vel å ta litt hardt i;) svarte vi fort tilbake og sa at det ikke var oss i det HELE tatt. Savnet mitt, etter dataen var allikevel i mindre grad enn de to andre. Et lite "sukk" tillot jeg meg allikevel komme med- Et sukk som i etterkant har blitt litt større ettersom dataen fremdeles ikke virker og jeg mister alle mine nydelige bilder som jeg ikke har fremkalt et eneste ett av:(...hmm...
Pappa har heldigvis en liten data (ja, altså en bærbar) som med en gang etter store-dataens død ble tatt i bruk, men ikke før akkurat NÅ har den stått ledig.
Jeg lusket meg stille bort uten så mye som et ord - Stine er i Trondheim igjen, pappa klipper gresset og mamma raker... Mitt første blogginnlegg på leeenge...
Det er litt kos i grunn, spesielt å kjenne varmen som dataen gir meg(bokstavelig talt), nærheten(haha, den var tull!:D)- det er litt kjekt med blogg:)
Men nå slutter jeg av (for i dag i hvert fall:) jeg må nemlig pakke. Karoline den skjønne, Camilla den spontane og Marte den svarte entrer nemlig knarvik med sin sjarm. Vi skal på hytten:) det blir bra! Ha en fin sommerdag folkens! Og trenger du noe å gjøre? skjekk "Arnsteins"blogg - Jeg lusker videre mens jeg nynner på "mission"-sangen...dudududu dudududu dudududu dudududu DUDUDUUUUUUU!!!!

13 comments:

Kamelon said...

MARTEMOR!! Det var på tide å høre nytt fra deg! Eg trodde nesten du hadde dødd i løpet av sommeren=/
Du er vel ikke heme en dag før du drar til Arena? Eg vil treffe deg! Viss du har tid og lyst altså, så kan vi jo kanskje møtes? Anyway, håper du koser deg og har hatt en fantastisk gøy og avslappende ferie!:D
LU sweetie<3

Benedicte said...

Heiisann Marte! =)
Endelig et blogginlegg, supert!
Kos deg på Arena, er vell ikke så sannsynlig att vi treffes før du drar lissom ;)
Menne er du foresten klar til kampen den 18. eller?! Klem <3

Hanne Kristin said...

weeey, blogginnlegg! Du må bare venne deg til det, for eg for eg forlanger oppdatteringer i fremtiden :P

Håper du har kost deg på hyttetur :D

Så snakkes vi vel en av dagene <3

Anonymous said...

weheheeyy....nytt innlegg=P (ja, for eg e jo så den rette til å si d, som ikkje har blogg en gang=D)..moha.. alltid kjekt å lese d du skriver<3 haha...varmen og nærheten fra fra dataen=P...tihi..du e no meg en snåling....

veldig synd at eg gikk glipp av d ute hos deg...hørtes velgig kosli ut, hørte at du hadde kokt i hop noe god mat også=D jaja..vi får ta d igjen..du reiser jo ikkje te usa, så vi har plenti med tid å ta av;D..

kos deg masse på arena!! reiser til danmark i måren forresten=) vi snakkes du<3 *love u*

Anonymous said...

Hallo Marte!! i morgen reiser vi til Arena!! det bir kjmpe gøy!!!!!!! fint at du endelig fikk litt kvalietets tid med datan igjen... det høres til og med værre ut en det det er hjemme hos meg... men unasett, koslig med bligg innlegg igjen:D vi sankkes imorgen på bussen;)

Adelheid said...

Håper du hadde ein kjekke hyttetur<3 Og at du i dette augonblink kosar deg på Arena!! Hugs å ikkje gå rundt å leike Mission Impossible heile tida (folk kan byrje lure). Keep on writing blogg!:D

martepåkartet said...

Ane: JEG LEVER:D haha:) Traff deg heldigvis før jeg dro til Arena,ferien har vært dritbra:)LU<3
Benna: Haha, juppjupp-etterlengtet??;)du å, ser jeg! det var bra:D kamp 18. blir vanskelig pga beina,hmm..skal se!we'll keep in touch:)<3
Hannibunny:haha, skal prøve så godt jeg kan å bli flinkere med updates:P Hytteturen var gøy, som alltid den vettu;) miss you<3
Tinkie:haha, du er meg en snåling du å;D dumt du ikke kunne ja, men vi tar det igjen, det er sant!Arena var "skamkjekt":Dhåper du koser deg i Dänemark:)<3
Kristin:Det var så gøy på ARENA!!:D
Adeli: haha, nei..mission-sangen blei fort bytta ut, spesielt om kveldane,josefine og meg sang nattasang: "når trollmor har lagt sine elleve små barn" skal sei eg vart overraska då ho sang:" og bunne dei fast i HALSEN:D <3<3

Anonymous said...

Endelig en blogg som kan leses, også av fargeblinde!
:)

martepåkartet said...

whaaaat??hæ?...?

Benedicte said...

Heisann Marte!
Fikk du mailen jeg videresendte fra hanne eller?
Klem <3

Ane said...

I miss you=( Send meg en mail!

martepåkartet said...

benna: fikk mailen ja:) det var koseli'<3

martepåkartet said...

og til ane: jeg jobber med mail:) det kommer i løpet av de nærmeste dagene;) savner deg søta<3