Thursday, March 8, 2007

Gratulerer alle kvinner!

Kjære alle kvinner i Norges land!
Hør på denne fenomenale vitsen:)

Da Gud hadde skapt Adam og Eva sa han: "Jeg har to gaver igjen, kunsten å stå og tisse, og..." DEN vil jeg ha!" avbrøt Adam. Eva nikket og Adam fikk gaven. Adam ropte og skrek av fryd, og løp rundt i Edens hage, tisset opp og ned trærne, løp langs stranden og tisset i sanden. Gud og Eva betraktet den glade mannen og Eva spurte: "hva er den andre gaven?" Gud svarte, :"hjernen Eva, hjernen..."

GRATULERER MED DAGEN JENTER

20 comments:

Kamelon said...

HAHA, dette burde alle dumme gutter med behov for å trykke Kvinnedagen ned lese! Det viser bare at vi kvinner KAN være til nytte her på jorden og......hehe=P
Gratulerer med dagen sweetie!

Benedicte said...

Vits Marte??? Nei, dette må da bare være fakta spørr du meg!

HanneK said...

Kunne ikkje blitt mer sant.. Helt særiøst, det er jo kvinnen som har hjernen, det er jo åpenbart!

Camilla said...

ENIG!:D

Fight for the women!

KVINNE - FOTBALL<3

martepåkartet said...

Ane: Takk anemother:) Dette visste vi jo egentlig fra før av, men det er alltid kjekt med en dag å feire det på:P Gratulerer sendes tilbake! Sterkeste kjønn, lenge leve:D

martepåkartet said...

Benna: haha, jaaa, det glemte jeg å si, så sant så sant:D
Hannek: MHM! <3*
Cammillo: Jadda du, camillamor, fighte gjør vi ihvertfall:D ihihhi!<3*

LeneJ said...

syns den vitsen e litt vel blasfemisk, men jaja...

Anonymous said...

ka e blassfemisk??? :S

Anonymous said...

Sprøyt. Grei nok vits, men like relevant som en heimkunnskaps-teori time i 9. klasse.

Kvinnsjåvinister.

Marit said...

Heey! hehe, morsom den ja... men at Marte!! Du e tikket!! (Gå innpå min side for å sjekke mer om dette:)

Camilla said...

Du er tikket! sjekk ut bloggen min for mer info..:)

Hetlebakkjen said...

Vel, kan ikkje nett inrøma att denne vitsen auka min alleireie høge age for dykk jenter, snarare tvert om! Men det er sjølvsagt ikkje allt me tykkjer er lika morosamt i denne verda... Respekt te både guta og tøttna i 1D!

Adelheid said...

tiker dg lille venn selv om du nok er det fra før..

Marit said...

Du hallo, blasfemisk? det e en vits! Tviler på Marte mente blodig alvor og tror på det som står i vitsen.. I vitser får man lov å kødde og ha det morro.. Er plutselig blondie vitser blasfemiske også nå? og kanskje svenskevitser også?

Anonymous said...

Marit Marit! dette er mi objektive meining, so du må kje ta det for seriøst... blondinevitser er jo dårlige også då!

martepåkartet said...

Ghuu så gøy med kommentarer, det er så kjekt jah:)
Lene: kan godt være vitsen er blassfeministisk, hihi, men jeg vet ikke hva det er..jajja! det var bare ment som en spøk da:P
anonym: wow..tenker du det samme som jeg tenker? dette blir interessant, kanskje finner vi en dag ut hva blassfeministisk er (og hvem du er ikke minst:P)
Bjørn Myhren(?): jaha..mhm..jeg skal late som om jeg ikke vet hva kvinnesjåvinister betyr heller:)
Marit: jah..jeg fallt ihvertfall helt for den vitsen, jeg synes den var morsom jeg! bloggen din er skjekka;)
Camilla: juppjuppjupp*:)
Bjarto: haha! tøttna?? det kan du godt begynne å kalle jentene i klassen for det var et skjønt ord;) nå må jeg også bare få lov til å legge til at vitsen var egentlig bare som spøk, og med litt provoserende kommentarer fra enkelte hankjønn så ble den publisert, sånn kan det gå:) men jajja, respekt tilbake bjartegut!*
Adeli: yess i am, bare vent å sjå, da kjem da kjem:)
Marit: haha! du er så skjønn!
Bjarte: :) (jeg tror du er tilgitt)

JanBanan said...

Det å stå å tisse er uvurderlig!

Kvinnedagen er konge

Vi har jo både

Mann-dag
Ons-dag
Fred-dag
Sønn-dag

martepåkartet said...

WOW! janbanan! vi liker deg!
Du kommer nok til å leve et langt og lykkelig liv med konen du får i fremtiden! "Kvinnedagen er konge" det skulle vi rammet inn!
takk skal du ha du, du vil nå langt i livet, det kan vi se her og nå;P
peace out (Y)

Marit said...

Den kommentaren jeg hadde var altså ment til lene, som mente vitsen var blasfemisk..

Jeg også syns vitsen er morsom!;)

martepåkartet said...

haha, du er meg en god en du maritmor:)<3<3*