Friday, February 16, 2007

* Valentines *

På onsdag, 14/2 (valentines jaaah!) hvis jeg ikke husker helt feil skulle folkene i klasse 1D ta klassebilde. I år hadde vi tema, og derfor hadde vi på forhånd tatt avstemning og funnet ut hva som var "vår greie" og blandt mafiaer, sportsfriker, elektrosjokk og snobber må jeg bare få lov til å si at "vår tok kaken" (det er ikke noe jeg nødvendigvis pleier å si, men nå har det seg sånn at jeg er blitt blogger:) vårt tema var nemlig: BONDEROMANTIKK! foreslått av min kjære "namnebror" Bjarte, og det ble så utrooOoolig bra! Virkelig! alle var med og bilde består av lusekofter, redskaper, bunader, skaut og vester, og ikke minst: bukse/bag-seler:D
mhm! det var så utroolig morsomt! en av de beste dagene jeg har hatt på danielsen videregående.
Dagen fikk meg bare til å tenke på hvor utrolig glad jeg er for at jeg har kommet i nettop denne klassen! Av alle klassene jeg kunne havnet i så havnet jeg i denne, og den er perfekt! Er kjempe glad i alle sammen og det at vi kan være oss selv (les: bønder) betyr så utrolig mye! Det at absolutt alle er heelt forskjellig gjør det bare enda gøyere og det at man gleder seg til å gå på skolen (innimellom:P) betyr veldig mye for en skolelei jente som meg (oi! jeg holdt på å skrive jente med h: hjente..hmm...jajja gjorde det ikke da!:) Jo snålere jo bedre!

I denne anledning har jeg også en blogg å anbefale: min kjære Hannek har fått en sånn fantastisk fin blogg og bildene hun har der (fotografen min*:) er verd en tur innom (+brae tanker da:P) ...sooo take a peek (linken til bloggen ligger her til høyre:)! Under her er bare ett av de nydelige/fantastiske bildene tatt av Hanne Kristin Pedersen<3

(håper det ikke gjør noe at jeg publiserer ett her også;)


8 comments:

Anonymous said...

Hey! Eg va først! YES!ihhih<3
BONDEROMANTIKK yeah! Dt va bra.. Va utrolii morsomt.. Vår klasse e bare best!! Fått ut bosset frå din ROSA bikbok flaske?? hiihhi.. =D Gleder meg te Torsdag bytheway!!
YLVIS HERE WE COME!!
Kjempe gla i dæ!<3

martepåkartet said...

Heeejj snusken:)
Det var utroolig morsomt jah:) håper bildet blir fint da!:) du vet, det er jo ikke sagt at bildet blir fint selv om temaet vårt var best:P haha! men det blir uansett gøy å se da!!:D
jobber med flasken..den er kritisk skadd, men stabil:P hihi!
"I gler me å til tosshhda! I kjem til å griiin av latter!!:D"YLVIS*<3
Utroolig glad i deg vennen<3<3<3

siljemilje6 said...

haha.. dåkker va jo kjempe fine.. til bonder å være lissom.. nesten like snobb som oss dåkker.. hihi..

martepåkartet said...

øff cåshe! bønder=snobber:) YEAH! den filmen deres blir jo sikkert veldig interessan..ihi..:P jeg må få se! thats a must you see:)
love4you<3

Anonymous said...

ja dette har vore ei fantastisk veka! litt trist med den prøven på slutten, men da går seg te...

siljemilje6 said...

Seff skal du få se filmen vår..;) ALLE skla til og me få se an.. hehe.. Turid sa vi skulle vise an på avslutningsfesten.. hahahahhah vi får no se på d..:P

HanneK said...

HeiHei =) Ja den dagen var helt fantastisk! UTROLIG! Skal ALDRI glemme den dagen, for smiler bare av å tenke på an jo... :)
<3 1d for alltid <3

martepåkartet said...

Bjartegut: Kjempegøy uke! den skal du ha!!men slitsom å ja, det er sant det:( jajja drit, neste blir litt roligere heldigvis:)<3
Silljikk: haha, hvis jeg er med tror jeg nok ikke det du, å bli filmet er ikke akkurat min sterkeste side:D haha <3
Hanneken: Kjempe glad for at vi har deg i klassen søta, så tar du jo så mange bilder også og det er SÅ kjekt:D gleder meg til å se klassebildet:P <3