Friday, February 16, 2007

Lang blogg...hmfr! :P

Så satt jeg her fremdeles, og tenkte like godt jeg kunne publisere kveldens andre blogginnlegg, enjoy! :) Denne uken har vært så travel at jeg ikke har kunnet skrive her i det heeele tatt...så nå har jeg litt å ta igjen:)
jaaa...har jo trent ganske mye denne uken faktisk, men det gjør ikke noe for det er så ufattelig GØY! virkelig! gleder meg så ufattelig mye til hver trening! Da kan du bare spille fotball (++) og ha det kjempekos uten å tenke på noe negativt som lekser, prøver og skole.. anbefaler ALLE å bli med på et idrettslag (les: Eidsvåg), unner alle den gleden det er i å trene:)

Ellers har vi hatt både framføring og prøve så jeg har stresset med ting og tang til både 1 og 2 om nettene..ZZZzzz..
MEEEN i dag er det freeedag! og vi hadde matteprøve (kjempe deilig å være ferdig med den, endelig!) men trokke den gikk så utroolig bra da...jajja..alt over tre er meget meget bra:P haha..det er ikke helt den sterkeste delen av meg U see...uansett..jeg satt oppe til 1 i natt og øvde noe som førte til at jeg var driittrøtt i dag tidlig (hjalp sikkert ikke at jeg satt oppe til 2 natten før:P) derfor trengte jeg å skikkelig våkne til prøven i dag tidlig..
Dette førte til at jeg, Marte A. Gytri måtte drikke min livs første kaffekopp i dag tidlig..og jeg ble utrolig overrasket! FOR den godluktende kaffeen jeg drakk av smakte sørenta DRIT! mamma holdt på og le seg i hjel, for de grimasene jeg lagde etter hver slurk ble bare verre og verre! virkelig*
Senere på dagen når alle er drita lei av skole (dvs engelsken etter gymmen) begynner selvfølgelig Helge og Cato og kødde seg, Jeg skakke gå inn på detaljer, meeen det var DE(merk deg det Astriid:P) som begynte og det endte med rot i hele klassen og mine ting ble spredd utover alt! stakker meg!..hmfr.. vel hjemme har jeg pillt ut boss av (den ustabile)flasken min og sitter og trøster den her og nå..MAKAN!..

Jeg var forresten på trening i går (torsdag jah) haha, jeg kom en time for tidlig på trening :S og videre endte hele treningen med at Trener Espen druste ballen mot mål (jeg stod i veien, dvs: jeg gikk i) og den traff selvfølgelig mitt lår, kort og greit: jeg skrek høyere enn noensinne og er nå merket med innriss av en ball med blått omriss på låret..jaaa...mhmmm...koselig*
Jeg fikk akkurat melding av Camilla Teige (klassen) og vi, Eidsvåg superjenter 90/91/92 skal faktisk spille mot henne på søndag!!!=O treningskamp! jeg er i sjokk og jeg gleder meg sånn! for de som vil komme og se på (det MÅ dere:D) kan dere ta turen til Eidsvåg-banen søndag kl.18.00, da kommer Fyllingen elite og utfordrer! det blir kjempegøy! bare håper vi vinner da, men måtte de beste vinne:) hihi...

Det var dagens...jeg tutler min veg:) i morgen skal jentene i klassen forresten til Anesøta og jeg gleeeder meg altså!<3>

Norway-cup minner med de skjønneste jentene som finnes*


16 comments:

Benedicte said...

Neimen heisann marte!
Her var det jo kommet masse nytt siden sist! Har du ont på blåmerket fortsatt? hehe!
Gleder meg til kampen på søndag foresten!!! wohoo! Det blir kjekt!
Vi snakkes! klem

Benedicte said...

Eg har foresten laget muffins i dag... etter at jeg ble påvirket av muffins bloggen din;) hehe

martepåkartet said...

Det var braaa at du synes! oppdateringer we like*:)
Blåmerket gjør driiitvondt, au! haha, tror jeg må saksøke Espen for spillervold:P
Gleder meg også til søndag!:O så skal vi spille mot Teige:D jeeeiii!
men de er fryktelig flinke ass! så da må vi stå på:P
Muffins er enkelt å lage og det er så godt! jeg liker at jeg påvirket deg med min til å bake, det er positivt:)muffins baking generelt er positivt:P Kjempe glaiii<333

Benedicte said...

Men du!!! klatring på fredag???
Då kan jo meg å silje komme å sikre dåkkar... hehe! tar dåkkar sjensen på det lissom?? hehe!
Eg spurte vibekke i dag om vi kunne ha en til gang, så vi skal kansje ha en i slutten av året:o wohooo! Klatring, fotball og aerobic er jo bare <3!

martepåkartet said...

IIIII KNOOOW=D
hmmm dere sikre??ehhh..om jeg tør må jeg tenke litt på...haha! neidaaaaa! selvfølgelig vil jeg det! det hadde vore kjempekoseleg!
tror jørgen skulle spørre noen fra A-klassen faktisk, så det passte jo bra=D
ihihi:) LUVS<3

Benedicte said...

åå! D hadde jo vært mega gøy!!! også hadde det sikkert vært litt morsømt å se deg klatre for første gang;) hhihi!
Får håpe han ikke spørr de fra e klassen da, for det er de som pleier å få lov å sikre folk... hehe!
Men dåkkar kan i alle fal glede dåkkar...! det er mega gøy!!

martepåkartet said...

we do we do:)
ihihi=) talast på sunnda'n!
love is in the air*

siljemilje6 said...

Laaaao.. =)
ooooOOoo.. Skal vi spille mot Teigen å de? De MÅ vi slå! hihi..
Men du.. i stede for å saksøke pappa, kan vi ikke bare ta hevn på han på tirdag?? alle sammen lissom.. bare DET ball-angrepet! hihi..
gidd å si at d e så enkelt å bake hele tiden då..:P haha
Vi snakkes på søndag marte..! (eg skal på volleyball i morgen.. på SOTRA.. haha)

martepåkartet said...

siiiljeee:) hejhej<3
gleder meg til teigekamp jah! det blir gøy:D joa, hevn kan vi jo ta..det er greit det, i tillegg liksom, for jeg har sagt at jeg skal saksøke han allerede:P ihihi:)
...og skal du spille volleyball på sotra! haha! jeg tror jeg vet hvor for å si det sånn(ihihi!hahaLOL) så "gøy" daa...haha! bare tuller, du får det sikkert kjempekos du:P
hvem er på laget da? ghu så gøy! volleyball generelt er gøy..MHM!
Schmuck*<3

siljemilje6 said...

hehe.. har ikke vært å spilt likavell.. e syk ijenn..IJENN..! =(
vi får ta hevn etter kampen i morgen eller noe..;) hihi..

Anonymous said...

hoyoj.. all denne praten om muffinser gjør at eg bli grrådi sjokoladesulten, selv om eg spiste det seinest igår! eller.. går d an å bli mett på sjokolade?

uansett.. veldi bra atte dakkar har fått blogger! så kipar vi litt i tøtsh<3 kjempegla i dakkar<3

Anonymous said...

oii.. kom ani en knapp litt for fort.. men pjottn e altså margrethe Bø<3 *staoe pao*

martepåkartet said...

Milje: NeeeeeiiI!!! spilte du ikke allikevel??? så DUMT! åhr slutt med den dere syken din altså! we need you på skolen++! du måsta bli frisk:(haha-->)"Rädda Silje, död eller levande:) aaAA! bedring avsendt<3*
Pjotten: Heej gumman:) disse bloggeriene er gøye å lese på ja, og ettersom jeg sier så mange kloke ord er blogg veldig lurt for meg å ha:D <3*

siljemilje6 said...

Haghaha.. du trenger meg ikke på skolen din fjomp.. du merker jo ikke om eg e der eller ikke.. bare reiner me at tok 20-bussen viss du ikke ser meg en dag..:P hahha

Hetlebakkjen said...

På tide med ei oppdatering? det hadde vore kjekt!

martepåkartet said...

Silje: Neeei! det er ikke sant! savner deg på skolen, and I mean it you! slutt å være syk!=) <3*
Bjarto: Oppdateringa er komen, kommenter i veg:)