Wednesday, November 21, 2007

Let it snow, let it snow, let it snow...

Tenker sånn her:
  1. Ja.. et kort blogginnlegg i dag siden vi har prøve i "sosiologi og sosialantropologi" imorgen! Jeg sitter her for meg selv på dataen og prøver å notere stikkord til prøven imorgen (det går åpenbart ikke). Og jeg fikk plutselig utroolig lyst på snø! Dette bildet synes jeg var litt sånn "julestemning":P Men det var ikke akkurat sånn snø jeg hadde lyst på, når jeg går med tungen hengende ut av munnen for å si det sånn! Haha!
  2. Jeg kan ikke akkurat si at jeg liker disse fjærkrekene som kaller seg "Duer".
  3. Noen som IKKE har lyst på prøve på an stund? -->(JA!!!!!)
  4. Jeg skal snart på trening og jeg har ikke øvd til prøven imorgen enda..hmm:)
  5. Mandariner er så godt, skikkelig julestemning med god-lukt her på datarommet, så jeg koser meg egentlig litt.

Takkja..det var det for i dag:) Ich gehe, ich will eine gute Note an dieser Prüfung bekommen.

5 comments:

Anonymous said...

hehe...jahh...snø hadde vært deilig...=)...eg har heller ikkje begynt å øve...*kremt..kommer nok ikkje til å gåså bra på denne prøven nei....=P...meeen vi har jo peppes å glede oss til i måren da=D....

nei, no mååå eg begynne å øve....hrmmfff....hehe=P

snakkes, lille venn<3 gla i deg, min lille bamsemums<3...LOL!!...see yah;)

martepåkartet said...

MMMMmmmmmmMMMM!!! Tinkie* -->min lille hjortekalv!(ikke spør engang:P haha)

Josephine Baker said...

HEy, are u thinking what i'm thinking? LOL**
Har heller ikkje øvd.. BLÆÆ!!JUL E GØY; MEN FØRST: meinem geburstag

martepåkartet said...

Haha:) jeg tror jeg veet hva jeg skal gi:) trallala:D

Kebab said...

Ja vi liker snø! Då e det rett på fløyen og ake! =) men seriøst folkens kan vi prøve og holde det til norsk? Eg har hatt Tysk i snart 5 år og eg forstår ikkje en dritt av det dokkar har skrevet..! :P