Thursday, November 22, 2007

"Kåken"

Okeeey! For noe er det kanskje bilder i meste laget her, men dette "postet" jeg for kjære Kristin som ville ha bildene fra Kamilla, hennes og min tur i sommer..haha!
Denne gangen gikk turen til Nordkapp og vi klarte til slutt å karre oss frem til hytten. Neida, Rundemannen var målet, og det gikk jo strålende. Kristin med sine Speider-forbindelser hadde smisket seg til å låne hytten for en natt, og den het så mye som "Kåken":) haha!
Vi koste oss myye med god mat og ..ja god mat, og lite søvn og høytlesing fra roman og greier..kremt* innholdet kan jo diskuteres(HAHA!). Turen var fantastisk, og kanskje ender KRIK-salhus sin ledertur der i løpet av 2008?:D jaaaaa!! Kos dere med bildene, hehe, jeg hadde aldri publisert enkelte av de hvis det var opp til meg, heldigvis stod jeg BAK kameraet mesteparten av tiden-smiiil*- men kremt* hva gjør en ikke for en venn?:P ENJOY! Jeg legger meg! (første gang før 01.00 denne uken--> Go Marte, Go Marte!)































4 comments:

Kebab said...

Ser ut som dokkar enkelte ganger hadde lite og gjøre på altså! :P Men kule bilder.. =) Så ut som en artig tur... :)

Anonymous said...

HAHA!! du hadde ikke behøvd å legge ut alle då.. hihi!! morsomt å se dette igjenn då!!:D:D og vi MÅ gjøre det igjen!!!! var kjempe gøy:D:D

Josephine Baker said...

HAHA! Dette så artii ut! <3

Anonymous said...

I am sorry I can only write in English. I wanted to ask what the pile of rocks are for in your pictures on your blog? I have seen them online before, but I have not been able to find out what they are for.

Thank you.
Ben