Monday, October 15, 2007

What time is it???

Jeg inrømmer det gjerne! At jeg har problemer med å skille den norske tiden mot USA, jeg er rett og slett ikke klok nok i pappen til å tenke ut hva tiden er der når klokken er 08.00 her for eksempel:) Derfor har jeg fått meg til å lage en slags tabell over hva tiden er der når klokken er sånn og sånn her, og omvendt, hehe! Jeg kommer ihvertfall til å bruke den, og hvis du ikke gidder å bruke dine hardtjobbende hjerneceller, så er det bare til å ta deg en titt i tabellen :D

Ellers, drar ca. 25 elever som har tysk på Danielsen til Berlin imorgen, og skal møte kl.07.15 på flesland (Amerikansk tid:01.15, natt) derfor synes vi veldig synn på oss selv:) Vi gleder oss MUI! Tilstedeværende elever fra klasse 2C er: Camilla Teige, Kristin Endal, Bjarte Hetlebakke, Josefine Moland og jeg:) Det blir så bra! Ryktene sier også at det norske kongeparet er i Berlin idag, så vi skal hilse fra deg hvis vi treffer de Sindre;) Og ellers?? Jeg må løpe på trening! Skal gå kl. 18.30 norsk tid, dvs 12.30 amerikansk, ooog at dere er på skolen, haha:) Håper vi sees igjen, og det regner jeg med at vi gjør - hvis ikke noen bestemme seg for å kræsje flyet..UÆææ!! Tiden i Berlin er forresten den samme som i Norge, for de som lurer på det, og det gjør jo alle, så det fant dere sikkert veldig interessant:D Skal prøve å ta masse bilder folkens! Tschüs<3

8 comments:

Anonymous said...

JAA! gleder meg til i morgen... må bare pakke siste resten;)

men du marte? er det ikke 7 timers tidsforskjell til HLA?:P hihi!!!

Anonymous said...

Kan bekrefte etterretningsinformasjon. Kanskje dere besøker ambassaden før etter kongeparet?

martepåkartet said...

Kristin: Jaaaa! Jeg ååå!:D og WHAAAT???7 timer??hvis det er det blir jeg kjempeflau altså!HAHAH!men jeg fant tidsforskjellene på en verdensklokke på internett da..så jeg trodde de stemte, men hmmm....;)??!??!?Hahaha...gurimalla hvis det er feil altså!
Sindre: Haha!ja,bra du kan bekrefte det;)kanskje vi er i ambasaden senere det er lagt inn på lørdagen tror jeg, og da har jo de reist hjem, har de ikke?jaja...det lukter sikkert konge&dronning der uansett;) haha:D

Adelheid said...

hihihi. Eg maa informere deg om at det er 7 timer... I California er det dog aatte, saa det var daa ikkje heilt gale. KOs dikka MASSE i Berlin. Det blir nok kjempekjekt:D LOVE<3

HanneK said...

Må nok skuffe deg Marte, det er 7 timer forskjell :P
Men tror din hjerne trenger littt ekstra hjelp enn bare en tabell, kjøp en sånn veggklokke på IKEA til en ca 20 kroner, og still an på vår tid :D :D

Kos dokkar masse i Berlin, og ta masse bilder sånn at du kan blogge de etterpå

Anonymous said...

Marte då? Følger du ikke med når eg snakker til deg? Satt jo å forklarte deg på bussen i går at det er 7 timer forskjell?! hehe!
Kos dåkkar i Berlin! Klem<3

Ane said...

Marte, ser du blir disset her av de mange opplyste HLA-bloggerne...eg kan trøste deg med at USA inneholder 5 forskjellige tidssoner, så det er ikke så rart en tar litt feil innimellom=) Kos deg i Berlin og svar på brevet mitt når du kommer hem!

martepåkartet said...

Addie: OH NO! Det var syyyykt flaut:S haha! Skal fikse det senere, men jeg trenger noen dager å komme meg på for å si det sånn;) haha!
Hannek: HAHAHA...FLAUT med store bokstaver:D ihi! kanskje jeg skal gjøre nettopp det! kjøpe meg en ekstra klokke å ha på veggen. hmmm:)
Benna: Haha...GNI DET INN;) tihi! Jo fulgte med jeg, skrev jo ned å greier, det var da jeg kom hjem og så på verdensklokken at jeg ble forvirret! HAHA, koste oss i Berlin ja! Det var kjempegøy:D kommer snart bilder!
Anemor: Du kommer alltid med sånne oppmuntrende ord du!tihi:D Det var godt å vite:D HAr ikke fått brev:S NOOOOO!!! men gleder meg når det kommer da:D hihi!
KJEMPE GLAD I DERE FOLKENS<3