Saturday, October 27, 2007

Jeg er så GLAAAA!

Å, så glad jeg er akkurat nå! Det er lørdag og klokken er halvtolv, og jeg har akkurat avsluttet en herlig samtale med noen av de jeg er mest glad i! Adeli og Hannek ringte meg HEEEELT fra USA nå nettopp!!! Å høre den gode stemmen til Hanne og den mjuke dialekta til Adelheid får blodet til å boble inni meg (høhø:) Det har gått flere måneder nå, og vi merker at noe er vekke her hjemme fra skolen og hverdagen.
Selv om det ikke var mange som dro av gårde i sommer har det gjort stooor forskjell. Det er rart å tenke på at de faktisk skal være vekke i et helt år, og at det ikke har gått mer enn sånn ca 2 måneder! Det føles så rart for oss som er igjen her. Heldigvis kommer noen hjem til jul, og det gleder jeg meg sykt til. Men de som kommer igjen til neste år har ingenting å frykte, deriblant Adeli og Hannek, det kommer til å gå så fint så. Og som jeg sa på telefonen så funker sånn long-distanse-relationship veldig bra å;) Da blir vi enda mer glad når dere kommer tilbake!:D
Det var kjekt å høre om Adelheid sine scoringer i fotballen (imponert!) og Hannek's sine nedbrytinger i forsvaret:D sånn gjør meg...(kremt)..OSS veldig stolte:D
Det er kjekt å høre om alt som skjer der borte, og gå i spenning å vente på neste e-post eller brev som kommer i posten, det er alltid like koselig! Sukk...nei...dere savnes:

Ane - Ditt varme smil, dine tyggiser som du så hjertelig delte ut, dine koselige jentekvelder, og det å sitte med deg i tysken! Det savnes!
Hanne - Hettegensrene dine (haha) latteren din, samtalene vi hadde og hele deg rett å slett!
Adeli - Den vakre dialekten! jeg sier det igjen altså! den er så fin, ingenting måler seg med den, og jamminsanten kjente jeg ikke et like stikk i hjertet da jeg hørte latteren din igjen å. Sukk<3
Kamilla - De syyyykt gode klemmene dine, ditt gode humør, du er så flink i alt du! på skolen, til å danse, til å kappe mot Bjarte (haha!) og de koselige stundene jeg hadde med deg!
Ruud - Vil ikke akkurat kalle det slossing, men det var litt knuffing og dytting og litt sånn på skole ja, haha! Og ordspillene, ikke minst! der du satt så fornøyd og blid og sa at nå har du tatt deg vann over hodet (mens jeg stod å kastet drikkeflasken min opp i luften).
Marit - Sin skjønne latter, ditt lille glade vesen, og den gode humoren, gjett om jeg gledet meg til da du kom på skolen da (skrev det i boken og greier...) også drog jeg til Berlin!! Snakk om feilprioritering ja!:)
Ingrid - Sitt gode humør og skjønne latter, også er du så flink i sport! Også har du så smilende øyne, er alltid like glad!
Ole - Alltid hvis vi skulle noen steder så satt du(+ +) å spilte gitar og vi satt å sang, i tillegg så var du også veldig engasjert i gymmen i volleyball og sånn:)
Siggen - Dine gode masasjer, og ditt gode humør smittet på alle. Du tok det alltid sånn med ro du! Og gjett om vi ble imponert da du ga julepresang til HEELE klassen! Du er så KONGE!
Må bare legge til en ekstra hilsen til kjære Martha og Kamilla Nautvik! Dere savnes også sykt. Alltid i godt humør, alltid like kjekt å slå av en samtale med dere. Tenk at vi bare begynte å si hei og smile til hverandre når vi gikk forbi hverandre på gangen da! SYKT! også har jeg blitt glad i dere å! SHIT! Savner dere alle så sykt altså! Heele gjengen, Maren og Sofie og ja! Alle!!... Når dere kommer hjem blir det så sinnsykt bra!

JEG GLEDER MEG til å få dere hjem igjen, og jeg er så utroolig GLAD I DERE!

13 comments:

Anonymous said...

du glemte å nevne i forbifarten kem som vannt kappløpet mellom meg og Kamilla, men pyttsann! Eg saknar heile gjengen...

martepåkartet said...

KVAKK??!! jeg trodde det var Kamilla jeg, at hun slo deg akkurat på streken, er eg feilinformert Bjarto??:)
Eg å saknar dei, kjekt å høre latterne og stemmane deiras igjen i går:)

Hetlebakkjen said...

Kvakk seie eg også! eg tør påstå du er grovt feilinformert...

Camilla said...

Herlig Herlig. Eg e enig. USA folka savnes... =( Men det blir PARTY når dokkar kommer igjen! :D Så håper eg at dokkar har det bra så lenge! Mange store fotballklemmer til dere alle! :D

HEIA BRANN!!!!! <3 <3 <3

martepåkartet said...

Bjarto: Haha, tek det til meg og ber om tilgivelse Guttonjen!
Millamor: Enig Camillaaa!!! gratulerer med gullet forresten folkens! Det kostet Bergen blod, svette og tårer, men "no e gullet heme":D 44 år folkens! GRATTIS!

Anonymous said...

Savner noen? Hvem da?? Neei...

Ambessa said...

Takker, det varmer hjertet :)
Gleder meg til jul. En tur til Danielsen når skolen begynner(for dere) må jo komme. om ikke før...

HanneK said...

Aaah! Saa kos <3
Har ikkje sjekket ut blogger for no eg(2 dager uten data e fortsatt litt uvanlig ja...
Det var skikkelig kos aa ringe!

Skal printe ut denne, og vise til de som ikkje e helt inni denne bloggvereden :D hehe..

Nautviks e foresten vekke denne uken. Hon e med foreldrene litt rundt om. Heldiggrisen!

Bjarte vant kapplopet, men kamilla vant slosskampen ;)

Adelheid said...

AAA..saa utrulig koseleg gjort! saknar deg og alle dei andre fantastiske folka paa Danielsen saa vanvittig! *sukk* ... Men som du seier.. long-distance relationships.. det er det som er tingen<3 love til Martiiii fra Adel<3

martepåkartet said...

Sindre: Yeah right! Du lurer ikke meg!vi vet alle at du sitter hjemme og sørger over at USA-folket ikke er i gode Noreg:D
Ruud: Jaaaa:) ta maange turer, vi må jo få til en liten "gathering" mens dere er hjemme;)
Hannii: ååå du skjønne jentunge:) RING-ring-ring, for all del:D skal få meg scype nå!lover;) da kan vi jo prate sammen "nesten hver dag" (haha..litt intern der:D) Jeg visste det var noooe Kamilla vant der..HAHA;)
Adeli: det var så kjekt å høre stemmene deres igjen!!DET var koselig gjort det:D gleder oss til å få dere tilbake, er jo ikke såååå lenge igjen til vi sees da;)Love you too adle-jento from Målta (som Tina har døpt meg på it'sn, haha, skjekk prosjektmappen:D;)

Ane said...

Åh Marte! Du er så SKJØNN! Som vi savner din gode latter, dine rare ansiktsuttrykk, ditt skjønne smil og din smarte hjerne. No e det bare 49 dager til eg setter meg på flyet hem til deg! Da håper eg vi kan møtes masse<3

HanneK said...

Maaaarte!
Du er morsom! XD :D :P

martepåkartet said...

Ane: ååh:) <3<3<33<3<<33<<3<3
Hanne: HAHAH:D regner med du fikk e-posten?:D hakke sagt det til noen andre enn dere, HAHAHAHA:D!!