Saturday, April 21, 2007

<3 Silje, Silly, Siljemor, Storstrand, Bigbeach, Siljemilje, Miljemor, Silje Vanilje, Siljelill <3

Silje, Silje du er så grei,
Alle sammen liker deg.
Ditt smil det lyser dagen opp,
Og latteren tar aldri stopp.


Du er så pen og søt og gla’
Da er det ikke rart at vi alle vil ha:
En liten bit av lille Silje hver.
(fordi du har så fine tær?)

Jeg er så grådig glad i deg,
Og for at du er venn med meg.
Håper at din dag blir fin,
For Silje du lyser opp dagen min(!)

Du fyller dine 17 år,
Og jammen så fort som tiden går,
Håper at du koser deg,
Og at du aldri går din vei.

Masterpiece skrevet av Marte

"Blomster små,
Gule blå,
Titter opp av marken nå,
Vinker til: Silje-lill, for hun er så snill!"





5 comments:

martepåkartet said...

jeg fant, jeg fant!:D

HanneK said...

Marte! DU har skills med dikting då! Og gratulerer til Silje med overstått :D

martepåkartet said...

ehehe..ja, det er min store lidenskap (det var tull altsÅ:) men når jeg sitter og øver til matteprøve på silje sin bursdag, da er det lett å tenke på andre ting, og jomminsanten fant jeg ikke diktet igjen inni matte-kladdeboken min:D haha! gøy i går hannu!:)<3 Love you sweetie <3

siljemilje6 said...

nåååw.. så sjønt marte.. xD <3
no ble eg gla siden du fant det igjen..! =) hehe..
sjikkei bra atte du fikk med silje-lill der nede, for som du vet så e d jo ikke alle som vet at d e sånn teksten faktisk e!! =O hahha.. :P
natta matta.. =) vi snakes i morra baby..=) kjempe gla i deg martemor..<3<3

martepåkartet said...

så bra da:) ja her ble det rim og hele pakken;P og Silje-lill er en viktig del av teksten så det synes jeg var rart at folk ikke har hørt, jaja..nå vet de det xD
talast little vän<3pussor ock krämor til dej vesle jente<3 mycke glad i deg(det skal leses på finsk:D-->jeg vet at du gjør det..tihi<3*)