Friday, February 9, 2007

Etter mycke om och men...




Jajajajaja.... så var jeg blitt en blogger åå...hmmm.... litt rart i grunn.. jeg pleier ikke å bite på sånne basiller, jeg nøyer meg med å skrive brev med Silje (+++) på it's learning og nøørde meg i stedet for... Men når jeg likevel sitter her og skriver kan jeg jo legge til at dette skal bli en gøyal blogg med hyppige oppdateringer (forhåpentligvis) og lek og morro..øhøhø:)

For de som ønsker å lese videre tenkte jeg å fortelle litt om min dag i dag fredag den 9 februar, Lene sin bursdag for de som går i 1D på Danielsen videregående.. Gratulerer:)

Jeg startet min dag ganske bra i grunn og gikk hjemmenfra med god tid til bussen for en gangs skyld. Jeg tror jeg små-hoppet nedover veien, av glede om at jeg faktisk slapp å løøøpe til bussen (noe jeg pleier). Jeg endte opp med å være litt for glad og kose meg litt for mye faktisk for før jeg visste ordet av det lå jeg i issøl på bakken og vridde meg rundt i håp om å komme meg opp (for så og bli enda våtere selvsagt). Da jeg kavet meg opp og kjente humøret smelte med resten av isen, fikk jeg plutselig dårlig tid og endte opp med å løpe igjen... hmrf.

Jaja...så stod jeg der på busstoppet med alle de andre vanlige folkene i stillhet...gøy det, så kom 100bussen og jeg steg opp for så og finne frem til min faste plass hos min kjære Josephine Baker. Første kommentar var jo selvfølgelig: "er du suuuur?" (med et stort veldig irriterende smil etterpå, hun hadde sett det gjennom vinduet:O så tydelig trodde jeg ikke det var!!:) ) da måtte jeg selvfølgelig fortelle heele historien en gang til.. Jada, bare gnii det inn du :PVidere på bussen kom Niels og Silje:) den store nyheten som vi alle snakket om var Anna Nicole Smith(39), hun døde i går, vi tror det var overdose..hmm...sånn kan det gå.
På skolen hadde vi først koselige Aslaken i matte og han underviste i to timer før det var videre til naturfag. Da hadde vi vår kjære klasseforstander Kalle i naturfag..jada gøy!Vi bestemte tema for klassebildet, men det røpes ikke i offentligheten dere får vente til det fremkalles, kanskje det til og med publiseres:) Så meldte jeg meg på slalom i Eikedalen tror jeg det var?!?! Nils skal på fottur...haha:)

Videre ventet Jørgen-gymlærer med teoritime i biologi-hallen der vi fikk kikke på både ryggsøyler og hodeskaller...Det var faktisk gøy, gym generelt er gøy, face it! :)
Så var det engelsk med gramatikk og hele pakken og lille Josefine ble faktisk sendt ut på gangen!:O jeg er i sjokk fremdeles!* men hun var ikke dum da
hun bare klarte ikke stoppe å le;)
Cato og Helge tok gramatikk-arket mitt med en lekse som jeg hadde gjort helt selv og jeg fikk det ikke tilbake (før etter en stund) noe som førte til at Helge fikk anmerkning..øhøhø:)
deretter fortsatte Cato og Helge, snille som de er og håne min rosa BIKBOK-flaske, akkurat som om den var gale å drikke av..skjønner du? livet er ikke greit, og jeg endte opp med å bulke nederste flaskedel innover (den gikk ikke ut igjen). Cato foreslo at jeg kunne blåse hardt i flasken, og da jeg begynte å få rødfarge i fjeset etter en stund kom det fra samme gutten at det faktisk bare var tull (huffhuffhuff...hva skal det bli av deg? lyge på den måten....hvordan skal det gå med deg??..) noe jeg ikke skjønte, jeg er ikke så glup av meg skjønner du..jaja..noen andre må ha arvet den egenskapen(host*stine)..hmm..

Skoledagen var ferdig og jeg gleeedet meg til helgen og til å komme hjem (til josefine for det var der jeg skulle faktisk:) vi gikk hjem til henne og spiste masse driiit og laffet rundt omkring og så på det nye bordet og kikket på bærene i frysen, intern*
Pappa kom oppom og jeg kjørte med han hjem fra fini:)Vel hjemme spiste vi "Mamma Mia"-mat og riktig stor-koste oss:)

Nå sitter jeg og hører på "Rehab" av Amy Winehouse og jeg må si jeg virkelig liker den sangen altså! Silje min musikk-venn liker den også, det er et godt tegn. "no no no!!!" :) lalala*Ellers gleder meg til i morgen for da er det lørdag og jeg skal jogge og på jobb!
Det blir bra, og jeg gleeder meg :D
Juppjupp godtfolk da tutler jeg!
Dere må ha en riktig god helg og nyte de to dagene dere har av frihet:)

8 comments:

Benedicte said...

HeiHei Marte!
Her hadde du fått deg blogg også ja! :D Supert!
Gleder meg til resten av innleggene dine!
Klem

HanneK said...

Hallaien Marte!!

Jeje.. Litt av en dag. Og synn med drikkeflasken din altså. Liker an, selvom an ser litt pervers ut :P Hehe..

Driitbra at du har fått blogg då! Jippi! :D

Bloggtema: Nils! Hah! Eller ka?

Kamelon said...

Heyhey Martemor=)
Så har du fått deg blogg.....og eg har fått meg blogg....eg tror virkelig vi må være tvillingsjeler=P
For vi har tydeligvis sittet å kjedet oss på akkurat samme tidspunkt, vi har jo til og med samme layout;) Jaija, dette blir en morsom affære=D
Gleder meg til å lese videre blogginnlegg, og håper både BIKBOK-flasken og deg selv overlever andre "angrep" fra Helge og Cato!!!
En klem til deg fra meg<3

martepåkartet said...

Hei folkens og takk for feedbacks:)
Ane: Vi er tvillingssjeler..garantert! BIKBOK-flasken er stabil akkurat nå, jeg bulket ut bulken med en sleiv:) ihihi, du får sjå på skulen på mandag:)
Hanneken: Bloggbloggblogg jah! vi biter på basillen vi;) "going with the flow" remember??;P haha!
Benna: Jeiii du har også blogg!Så gøy! den var kjempebra:)

Kjempe glad i dere alle<3

siljemilje6 said...

MarteYåoYåo.. =)
Tøff blogg du har då.. nice.. eg vurderer å lage meg en eg å.. men tviler..haha..
du har kost deg me Mamma Mia i helgen du ja? D har eg å..=) evi digg assa.. hihi..
men du.. eg syns no ikke de derre andre Amy Winehouse sangene va nokke teite! *no,no,no* .. husket å laste de ned i dag.. hehe.. (eller i går.. eller noe..)
har dåkkre hemmelig klassebilde-tema? :O vi merker d nok sikkert den dagen vi skal ta d då.. haha..
menmen.. no e eg på overtid.. hadde tenkt å legge meg for sånn der en time siden.. må bli frisk ijenn..! (har vært syk i helgen.. ijenn..:(
vi snakkes på bussen i morgen martemor..=) <3

siljemilje6 said...

Merket meg en liten ting på profilen din marte.. Wineyard faktisk?? har hørt mange versjoner av det navnet i dag assa! Wineyard og wWinewood å alt å d.. men d korekte navne e Winehouse!! =)

martepåkartet said...

Takk Miljo=)
Skrev riktig Winehouse her i bloggen daaa=) hehe...men jeg skal ta det til meg, det er rettet=P
Det var noen andre gøye sanger der å, du skal ha det ja=P
Nå synes jeg du skal slutte å være syk jeg..egentlig!
Bjarte har forresten publisert temaet for klassebildet på bloggen sin...Du får ta deg en titt der hvis du lurer på hva vi skal være...haha!
Me talast i Morgon duuu!<3
Masse glad i deg<3

siljemilje6 said...

hehe.. får ta meg en tur innom til Bjarte da.. sellom eg vet d no da.. hehe..
menmen.. eg prøver å la vær å være syk, men ikke så lett å kontrollere lissom..
Forresten så ble eg velli lettet når eg så at du hadde fått vekk bulken fra den rosa flasken din<3.. hadde vert krisen om den hadde blitt broken lisosm!!
hehe. snakkes på treningo do... gla i deg..<3